Blog Layout

Svarīgākie kritēriji nomas biroja telpu izvēlē

Pareizi izvēlētas biroja telpas stratēģiski izdevīgā vietā ir veiksmīga biznesa pamats. Nevar noliegt, ka birojs lielā mērā rada iespaidu par pašu uzņēmumu, turklāt no tā ir atkarīga arī darbinieku labsajūta un darba produktivitāte. Tieši tāpēc biroja izvēle ir svarīgs jautājums, ko nedrīkst risināt pavirši. Protams, tirgū ir liels biroja telpu nomas piedāvājumu klāsts, taču izvēlēties sava uzņēmuma vajadzībām piemērotāko nav nemaz tik vienkārši. Rakstā zemāk varēsiet iepazīties ar vieniem no svarīgākajiem kritērijiem biroju telpu izvēlē.


Kādiem svarīgākajiem kritērijiem jāpievērš uzmanība, izvēloties telpas?


#1 Atrašanās vieta


Sākot meklēt savu jauno ofisu, nepieciešams izveidot sarakstu ar svarīgākajiem kritērijiem, tādiem kā biroja atrašanās vieta, platība, palīgtelpu skaits un esamība (sanāksmju telpas, serveru telpa, virtuve u.c.), jūsu biroja koncepcija (piemēram, vai birojā paredzēts sagaidīt viesus), kā arī nomas maksa, autostāvvietas pieejamība un citi jums svarīgi kritēriji.


Biroja atrašanās vieta ir svarīgs aspekts, ja uzņēmums ikdienā strādā ar klientiem. Šādam biznesam vislabāk ir izvēlēties biroja telpas ar attīstītu infrastruktūru. Pavisam noteikti jāuzdod sev sekojoši jautājumi:


● Cik attīstīta ir apkārtnes infrastruktūra?

● Vai potenciālajiem klientiem būs viegli nokļūt birojā?

● Vai tuvumā ir sabiedriskā transporta pieturas?


Piemēram, biroja telpas no SABiLex atrodas ēkās, kam ir ērta atrašanās vieta, attīstīta sociālā infrastruktūra, kā arī sabiedriskā transporta pieejamība.


#2 Platība


Šis, iespējams, ir viens no svarīgākajiem faktoriem jaunā nomas biroja izvēlē. Meklējot telpas, sākotnēji tiek ņemts vērā tur strādājošo cilvēku skaits. Jāatceras, ka atkarībā no uzņēmuma darbības, biroju var apmeklēt arī klienti, viesi, sadarbības partneri. Ir svarīgi nodrošināt darbiniekiem un arī klientiem ērtu un patīkamu darba un atrašanās vidi. SABiLex piedāvājumā ir biroja telpu noma dažādās platībās. Pieejamas biroja telpas līdz pat 150m².


#3 Tehniskais stāvoklis


Apskatot potenciālās biroja telpas, jāņem vērā arī telpu tehniskais stāvoklis, piemēram, logu stāvoklis, apgaismojums, kontaktligzdas, ventilācijas sistēmas, iekšējās un ārējās apdares stāvoklis. Biroja telpām jābūt kārtīgām un sakoptām, lai gan darbinieki, gan klienti būtu priecīgi tajās atrasties. Piemēram, SABiLex nodod saviem klientiem biroja telpas jau gatavas lietošanai, labā tehniskā stāvoklī un tās ir piemērotas nomnieku vajadzībām. Telpām ir kvalitatīva apdare, kondicionieri, ekonomisks apgaismojums un citas ērtības biznesa darbībai.


  • biroja apkārtnes infrastruktūras nozīme

    Slide title

    Write your caption here
    Button
  • ērta piekļūšana biroja telpām

    Slide title

    Write your caption here
    Button
  • ofisa telpu tehniskais stāvoklis

    Slide title

    Write your caption here
    Button
  • ofisa telpu dizaina nozīme

    Slide title

    Write your caption here
    Button
Share by: